Marcel Vichmann kritiseeris 3. juuni Äripäeva loos „Vichmann: Parts valetas“ teravalt riiki ja Elronit, kriitika põhines ebatäpsetel andmetel, kirjutab Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo.
Vichmanni põhisüüdistus seisnes selles, et riik lubas reisirongiliikluse enda kätte võtmisega kulusid vähendada, kuid ei ole seda teinud.
Vaadates Elroni tulekuga kaasnenud muutusi, selgub, et võrreldav summa rongiliikluse opereerimiskulude toetuseks (sh diiselrongide liisingmakse) 2014 oli 21,4 miljonit eurot ehk sarnases suurusjärgus aasta varasemaga ja kindlasti mitte 14 miljonit eurot suurem, nagu väidab Vichmann. Seejuures oleme pakkunud suurema sagedusega teenust, teenindanud rohkem reisijaid ja teeninud loomulikult ka rohkem piletitulu. 2014 läbisid rongid kokku 4,5 mln rongkilomeetrit ning Elroni teenuseid kasutas 5,8 miljonit reisijat.
Elroni tulekuga on täielikult uuenenud rongipark, mis oli tulevikku suunatud otsus, millel on suur transpordi-, aga ka regionaal- ja keskkonnapoliitiline tähtsus ning mis on kasvatanud hüppeliselt rongiga sõitvate inimeste arvu. Varasemast märkimisväärselt parema teenuse juures ei ole riigi toetuse absoluutmaht oluliselt suurenenud, kuid arvestades reisijate arvu kasvu, on toetus ühe reisi kohta 25% langenud.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.